Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Μύρισε Χριστούγεννα!!!









Μύρισε Χριστούγεννα και στο δικό μου σπιτικό!!!
Και εννοώ το ηλεκτρονικό μου σπιτικό... γιατί στο πραγματικό ακόμη δεν έχει κρεμαστεί ούτε ένα στολίδι!! : /

Με τόση δουλειά που έχει πέσει τον τελευταίο μήνα είχα αρχίσει να το παίρνω απόφαση, ότι φέτος δεν θα προλάβω να παρουσιάσω κάτι. Θα περνούσαν οι γιορτές και δεν θα άφηναν το ίχνος τους... Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σκοπό να αγχωθώ. Έχω πει ότι θα κάνω το καλύτερο που μπορώ, στον χρόνο που μπορώ και για όσο περνάω καλά!

Βέβαια, "υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο"!
Χθες διαβάζοντας όλα τα blogs των φίλων, τα οποία έχουν κατακλυστεί από το πνεύμα των Χριστουγέννων, δεν μπορούσα να κάτσω σε ησυχία! Μεταξύ μαγειρέματος και εργασίας, ξαφνικά βγήκαν από τις κρυψώνες τους Χαρτιά, Χαρτόνια και Χρυσόσκονες και ζητούσαν το μερίδιό τους από το χρόνο μου! Τα παραμέλησα, έλεγαν και ο χρόνος περνάει!
Έτσι... και αφού σκέφτηκα ότι κάτι πρέπει να στείλω και στους φίλους για τις γιορτές, έκατσα και έφτιαξα μικρά γλυκά δημιουργήματα για τα Χριστούγεννα... Κάρτες με χαρτόνια, κάρτες από παλιά CD, στολίδια από πηλό, gift tags και γούρια!
Γέμισε και το σπίτι με χρυσόσκονη, που τόσο πολύ τη λαχταρούσε!

Με το νέο facebook header η σελίδα του love4D έβαλε τα γιορτινά της (!) και εσύ μπορείς να πάρεις μια ιδέα από το τι θα ακολουθήσει!
: )

Κάνε like στη σελίδα μου και μείνε συντονισμένος για περισσότερα!!!

Καλές γιορτές!
Ho! Ho! Ho!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου