Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

DIY βραχιολάκι με την τεχνική μακραμέ (tutorial)

Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου το DIY tutorial, που με καθοδήγησε να φτιάξω βραχιολάκια με την τεχνική μακραμέ.
Πολλές φορές θαύμαζα στο διαδίκτυο περίτεχνες δημιουργίες με αυτή την τεχνική. Έχει πάρα πολλές εφαρμογές σε διακοσμητικά, κοσμήματα, ρούχα... αλλά μόλις είδα αυτά τα καταπληκτικά βραχιολάκια, που παρουσιάζει η Erica στο site HONESTLY WTF, θέλησα αμέσως να φτιάξω κι εγώ τις δικές μου δημιουργίες.

Στο διαδίκτυο υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια tutorials με αναλυτικές οδηγίες, αλλά εγώ ξεκίνησα με αυτό εδώ. Οι φωτογραφίες έχουν πολύ ωραία αισθητική και οι δημιουργίες της ταιριάζουν με το γούστο και το στυλ μου... Έχει γίνει αγαπημένος μου σταθμός στο διαδίκτυο και πηγή έμπνευσης για πολλές δημιουργίες.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολλά διαφορετικά υλικά για να πλέξεις τα βραχιολάκια σου. Νήματα, κηροκλωστές, σχοινιά, κορδόνια, βαμβακερά...
Tip: Να διαλέξεις νήμα, το οποίο θα μπορείς να κάψεις την άκρη του και με αυτό τον τρόπο θα διασφαλίσεις ότι η δημιουργία σου δεν θα διαλυθεί.

Εγώ χρησιμοποιώ συνθετικό/νάυλον νήμα, γιατί είναι το μόνο που μπορώ να βρω με πολύ μικρή διατομή. Είναι όσο λεπτό χρειάζομαι για να περνούν μέσα οι μικροσκοπικές χάντρες και τα κρυσταλλάκια μου. Υπάρχει σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών και ακόμη μεγαλύτερη χρωμάτων!


Όσον αφορά στα διακοσμητικά, μπορείς να αφήσεις την φαντασία σου να οργιάσει! Βάλε χάντρες -μικρές & μεγάλες-, αλυσίδες, charms, κρυστάλλους, κοχύλια, κουμπιά, τρουκς και καρφιά και ότι άλλο σκεφτείς...

Σου εύχομαι καλές δημιουργίες!
; )
Follow my blog with Bloglovin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου